Då var allt klart och jag ska tävla SM igen :) denna gång 3D SM I Uppsala den 15-16 Augusti så nu börjar min uppladdning inför detta , ska bli ytterligare en häftig upplevelse i en helt annan tävlingsform där mycket annat påverkar en där väder och vind är en stor faktor , banans upplägg och svårigheter .. många saker som ska stämma för en och en av dom viktigaste punkterna är att orka för nu är det inte bara den mentala biten utan även den fysiska så kroppen ska få sitt nu under dom veckorna som är kvar till SM :et ... Som alla nog vet vid det här laget så är jag en nörd när det gäller att sätta press på mej själv och ibland lyckas jag med konstycket att förvåna en och annan . Men jag stöter även på personer som försöker tala om för mej att jag inte kan lyckas med det jag gör , vem har sagt att inte jag kan ta mej till VM ? Varför skulle inte jag kunna det andra kan ? Är det för jag är "TANT " eller ? Eller jag skjuter i "FEL" klass , eller vad ? Ja jag är TANT ::) vilket jag är stolt över , Ja jag skjuter i FEL klass men vem har sagt att jag ska göra det för evigt . Lägg till ATT jag bara skjutit i lite mer än 1 År och HUR många har varit med om det jag har varit med om ? NÄ just det .. Jag har precis samma förutsättningar som alla andra och jag kommer att lyckas :) Vänta så får ni se :) Men nu ska jag lägga all min fokus på att få mej i trim och min kropp att orka ett par hundra mil till :) Så i min bagage i bilen nu under min semester kommer det att ligga hela min utrustning för skytte och en väska med enbart träningssaker :) men jag ska även njuta av god mat , vin , härliga vänner , bad och sol , att få vara farmor till min trollunge :) Ja precis vad jag vill :) Sen ska jag naturligtvis inte glömma alla er som tar er tid att läsa min blogg :) Kramar i massor och en super skön sommar :)

Kommentera

Publiceras ej