ja ibland får man nog vara det ,, men blir så trött på mej själv ... Har jobbar sent denna veckan så det har inte blivit någon träning alls .... Å det känns , men just nu är varken jag eller min kropp i fas , min kropp är en rätt sliten kropp efter många år inom hästeriet och inte har man varit skadefri heller ,,, och ja nu när man kommer upp i denna ålder tar den ut sin rätt att göra ont ,,, och även om jag tränar varje dag med övningar jag fått genom åren och vetskapen om hur muskler och rörelsemönster fungerar så har kroppen en förmånga att klaga en då ... Nu är jag inte ute efter att ni ska tycka synd om en NEJ jag berättar för att många bara klagar och gör inget åt det ,,, men jag är ett levande exempel på att världen inte går under för det .. Jag kämpar varje dag med mina smärtor och är INTE den som ger upp i första taget JA jag vet jag är envis men tror fan att det behövs ibland , lite jävlar anamma bara, sen ska man lyssna på sin kropp ( har en snäll kollega som brukar informera mej om de ibland ) hahaha . Jag är så stolt över mej själv , jag har gjort de många inte vågar eller tror sig kunna , att slänga sig in i en sport så där bara och genomför både SM ock nu 3D som är en rätt krävande tävlingsform ja vem trodde det för ett år sedan :) men jag har haft det bästa stöd man kan tänka sig genom hela denna tid :) Ja behöver jag säja vem det är :) NÄ även om vi inte alltid dragit jämnt Stefan så är du en grymt bra tränare och du får mej att våga :) sen att det inte alltid blir rätt men du bara suckar och visar igen :) till jag fattar :) vilket brukar gå rätt snabb .... Du är värd all uppmärksamhet och du är inte alltid lika duktig att tycka att du är bra , men där brukar jag sparka på dej så du fattar hur bra du är :) Tror vi alla behöver någon som sprakar på oss ibland :) Nu har jag tjötat tillräckligt :) Ha det bäst och var rädd om varandra :)

Kommentera

Publiceras ej