Vill så gärna träna men ryggen vill inte . Just nu verkar det som allt skit ska hända mej :( Men jag får väl ha tåla mod att jag hinner träna innan den 10/10 för då är det Vetlanda igen och inomhussäsongen startar igen :) Ska bli jätte roligt :) Har varit lite dödt nu sen Gothia för min del . Men jag får även se fram emot att jag ska få gå en Tränarutb och jag vill även gå en Domarutb . Så jag har nog att göra denna hösten med , då alla verkar gå i ideˋ haha :) Livet går trögt just nu även privat , jobbet suger och kärleken lyser med sin frånvaro ja ja så är väl livet . Så nu först ska Sjukvården få göra sitt och sätta igång en utredning på min rygg så jag vet vad det är för fel på den SÅ jag kan träna utifrån det sen ska jag ta tag i livet igen :) och vem vet då kanske kärlek tittar fram igen :) Vet ju vad jag vill ha :)

Kommentera

Publiceras ej