Ja nu har halva året gått redan och jag står inför ett val , ett val som ska ta mej dit jag vill . Valet var rätt enkelt igentligen för nu har jag landat och fått ta det så lugnt som jag har behövt , jag har fått uträtt min Astma och jag har fått rätt medicin . Och just nu mår jag rätt bra trotts ett litet bakslag efter mitt besök hos Helena min astmasjuksköterska och mitt liv tar sig mot nya mål och drömmar. Jag har under detta 1/2 året bollat mycket med ideer och tankar på vad jag ska skjuta och hur . Jag har surfat runt och tagit reda på mycket fakta , jag har lärt mig hur saker och ting funkar och beter sig . Jag har pratat med kunniga människor som har gett mej väldigt mycket tips om saker och ting . Så jag tog modet till mej och ställde frågan och utifrån det svar jag fick ska jag nu lägga upp min höst 2016 och vår 2017 säsong som innehåller Träning , Tävling , Mat , Sömn och Mentalträning. Jag har satt ett mål och utifrån det målet ska jag knyta an till olika människor som jag hoppas kan hjälpa och stötta mej i mitt driv till att nå mitt mål . Sen hur långt det räcker ja det får tiden utvisa . Jag är rätt nöjd just nu och känner att jag har mycket under kontroll och jag försöker så långt det går inte att bli påverkad av andras sätt att vara och tänka för det passar inte alltid in i det jag tänker och tycker . Jag har med tiden insett att jag kan inte förändra saker och ting utan det får helt enkelt vara som det är . På gott och ont men jag kan inte vara den som alltid stöttar utan det finns även gränser för det med . Mitt liv är det bara jag som kan styra över ingen annan och det ska jag bli bäst på :) Så nu mina vänner KÖR VI :)

Kommentera

Publiceras ej