Skogen är en fantastisk miljö och läkande å jag älskar naturen . Just nu är jag mycket ute i skogen och går och tränar ,,, men jag har hamnat i att träna för tränandes skull och inte för att jag tycker det är kul . Jag försöker att hitta tillbaka till det roliga att träna . Jag ska köpa mej nya pilar och nya lemmar och se om det kan ge mej lite annat att tänka på just nu ... Jag har förlorat en vän , en vän som stog mej nära , en vän som hade tillträde till mitt inre sfär ditt inte många får komma för jag är väldigt noga med vem som jag släpper in i mitt liv , alla är inte välkomna . En vän som valde att inte ha mej som vän mer , jag var tvungen att säja STOP och det det gör mej jätte ledsen och det suger ....... . För mej är vänskap att ge och ta och det vet dom vänner jag har som är i min innersta sfär .. jag ger allt för mina vänner och vet att jag får lika mycket tillbaka . Så ja skogen är en läkande miljö och dit tar jag mej när jag mår dåligt och inte orkar med allt ... Att förlora någon är som att dö en smula .... Kram och var rädd om er .

Kommentera

Publiceras ej