Ja just nu bara tränar jag vilket känns ibland motigt men samtidigt väldigt nödvändigt . Fick ju lägga om hela mitt schema vilket ställde till det i huvudet SUCK och motivationen liksom försvann . Kanske ska det vara så men sen har det varit mycket annat skit i mitt liv som satt käppar i hjulet , å det har tagit energi från mitt tränade . Vet inte vad det är men det känns inte lika självklart längre , jag hade en plan i mitt huvud som gick åt pipsvängen å efter det så är inget klart längre . Visst jag har inget tålamod och det märks väldigt tydligt i mitt skjutande . Det är en så himla stor skillnad på att skjuta inom hus kontra utomhus , jag tycker jag slarvar mer utomhus och det känns inte lika viktigt att hamna rätt / bara man träffar . Jag skjuter Tant klassen som någon vänlig själ sa dels pga att jag inte har så stark båge sen kanske finns det en osäkerhet som ligger i grunder till mitt tänk . Jag har sådan jävla krav på mej själv , det ska vara perfekt i min värld , å jag vet att många inte håller med mej , därför har jag nog blivit en ensamvarg även i klubben, väldigt få som orkar med en perfektionist i längden, men jag är van :) . Har lite ideer som jag ska försöka att ta tag i så får vi se om det blir bättre . Men nu får man se fram emot tävling Nr 3 för mej och det bli i Vetlanda 6 Juni :) så får vi se vad det ger för erfarenheter denna gången :) Å någon Världs mästare lär jag ju aldrig bli heller :) även om det hade varit såååå grymt häftigt :) så då får man lägga sig på en behaglig nivå i stället :) å utgå därifrån :) Kram :)

Kommentera

Publiceras ej