Mitt i en start av utomhussäsongen tar jag ett av min tunga beslut att inte ha en aktiv tävlingsäsong 2016 utan enbart ett mycket begränsat antal tävlingar som jag kommer att genomföra . Varför undrar säker du , ja det är en lång historia och många tunga saker som har hänt mej det senaste året och jag MÅSTE för min egen skull OCH för att jag SKA både må bra och HITTA tillbaka och TA tillbaka mitt liv så blir jag tvungen att göra så här . Tyvärr så påverkar allt detta mej och jag har svårt att koncentrera mej på att leverera som jag vill för jag är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna , men när det privata tar över då funkar inte det jag älskar mest av allt här i livet mitt bågskytte :) Mitt privata är en stor tung bomb som börjar läcka och har lett till att jag har varit tvungen att ta många tunga beslut och ett av dom tyngsta var att stänga ute en person som betyder oerhört mycket för mej och har gjort så i 4 år , min soulmate men som aldrig blir det , som ja jag trodde på ,,, nu säjer säker många , men Eva hur dum kan man bli ? Ja jag är dum och blåögd fast jag har gröna ögon men det kallas KÄRLEK , jag har givit 4 år av mitt liv till en man som jag trodde på .... tyvärr är ju inte de det ända utan även jobbet har sugit ur mej alla kraft jag har , jag som alltid har slagit för våra rättigheter och värdigheter men nu orkar jag inte mer . Så alla underbara bågskytte människor och alla ni andra ,,, ha tålamod jag kommer tillbaka :) för det sista jag gör är att GE UPP och jag kommer att sakna er alla där ute och alla underbara skratt och alla galna upptåg :) spara några så vi har tills jag är åter ... Många kramar :) Jag väljer även att lägga ut detta på Fb för att visa att jag vågar delje mitt liv :)

Kommentera

Publiceras ej