Äntligen så är det dags igen att åka iväg och tävla igen :) Ska bli otroligt roligt att få se och träffa er skytte vänner igen :) Har verkligen saknat detta :) Men första ska här jobbas en dag till :) sen är det ju inte bara tävling denna helg utan dop av Farmors lilla trollunge MIndra :) I Ängelholm :) som ska bli bågskytte hon med om farmor får bestämma :) Här bryr vi oss inte om vad föräldrarna säjer :) hahah Här ska berättas sagor om bågskyttar å drakar och trollungar :) Sen hoppas jag min syn orkar hänga i hela vägen . Ser ju inte så bra på mitt vänster öga , men det löser sig nog :) Blir lätt trött och får huvudvärk så det gäller att ha med sig lite piller :) Lite glad är jag i alla fall att allt detta händer nu och inte till hösten då man är inomhus ,,,just nu är det inte så aktivt inom skjutningen . Men nästa år gäller det att ta ett beslut om vilken skjut form man ska tävla i fortsättningen men jag har redan en rätt klar bild på hur jag vill ha det .. Ja så typiskt mej hahaha:) Hur gärna man än vill så går det inte att göra allt utan lägga fokus på en grej . Ja nu är det packning som gäller så man får med allt :) kram och var rädda om er :)

Kommentera

Publiceras ej